Preskočiť na hlavný obsah
Rozbaliť všetko Zbaliť všetko
AMOS
Zabudli ste používateľské meno a heslo?
  • Domov
  • Kalendár
  • Všetky kurzy
  • Moja nástenka
  • Viac
  • Slovenčina ‎(sk)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ magyar ‎(hu)‎ Slovenčina ‎(sk)‎ Русский ‎(ru)‎
  1. Nástenka
  2. FPV/VK/KI/PAD_1
  3. Topic 3
  4. Popisná štatistika, korelačná analýza/parametrický postup

Popisná štatistika, korelačná analýza/parametrický postup

Popisná štatistika, korelačná analýza/parametrický postup

Požiadavky na absolvovanie
Otvorený: utorok, 11 novembra 2014, 10:35
Termín: pondelok, 1 decembra 2014, 12:00

Školská inšpekcia chce získať informácie o činnosti riaditeľa, jeho štýle riadenia a o tom, ako jeho činnosť vnímajú podriadení. Za týmto účelom použila dotazník OCDQ-RS, ktorý je určený na zisťovanie klímy školy, t.j. zisťovanie interakcie medzi učiteľom a jeho nadriadeným, zisťovanie charakteristiky štýlu riadenia školy a kvality interakcie učiteľ - učiteľ a učiteľ - žiak. Prostredníctvom štandardizovaného dotazníka sa zisťujú hodnotenia jednotlivých výrokov o klíme školy a tie sa zatrieďujú do piatich komponentov klímy školy (prvé dva komponenty sú zamerané na štýl riadenia a ostatné odzrkadľujú spôsob správania sa učiteľov ako dôsledok klímy školy). Z komponentov klímy školy sa určí index otvorenosti školskej klímy (OPEN).

PSB PDB TEB TFB TIB OPEN
23 16 24 10 10 21
25 14 28 10 8 29
20 16 24 9 11 19
24 16 24 13 8 19
20 14 20 11 8 15
22 18 22 12 10 14
23 17 31 12 9 25
21 16 26 9 10 22
25 17 28 9 11 27
22 18 24 12 9 24
25 15 30 7 9 33
26 15 28 10 10 29
24 17 26 8 10 25
21 17 30 11 10 23
22 17 26 13 10 18
22 14 27 10 12 25
24 16 25 8 9 25
23 17 29 9 9 26
26 16 25 10 11 25
24 16 26 8 13 26
24 17 21 10 11 18
26 19 25 9 11 23
25 17 24 9 12 23
24 17 23 9 10 21
25 17 28 11 12 25
23 15 28 6 10 30
22 18 25 10 11 19
21 16 18 9 11 14
23 14 22 8 9 23
26 16 29 7 9 32

Cieľom je získať prehľad o výslednom indexe OPEN, ako aj o výsledkoch jednotlivých komponentov klímy školy a zistiť miery závislostí medzi nimi.

Späť na Kurz

Footer (Left)

Bloky

Footer (Middle)

Bloky

Footer (Middle 2)

Bloky

Footer (Right)

Bloky

Práve používate hosťovský prístup (Prihlásiť sa)
Súhrn uchovávaných údajov
Stiahnite si mobilnú aplikáciu