Testy rozdelenia
Conditions d’achèvement
Ouvert le : jeudi 20 novembre 2014, 12:10
À rendre : vendredi 28 novembre 2014, 12:10
Výrobca nápojov sa zaujíma o možnosť nahradiť sklené fľaše plastovými. Manažment chce zistiť reakciu zákazníkov na nový obal. Za týmto účelom sa realizoval desaťtýždňový výskum zameraný na zistenie vplyvu zmeny obalu na predaj. Výskum bol založený na monitorovaní predaja nápojov v desiatich obchodoch podobnej veľkosti. Päť obchodov pokračovalo v predaji nápojov v sklených fľašiach, kým ďalších päť ponúkalo nápoje v nových plastových fľašiach. Nasledujúce dáta sumarizujú výsledky výskumu.
Týždeň |
Sklo |
Plast |
1 |
520 |
470 |
2 |
490 |
500 |
3 |
510 |
505 |
4 |
515 |
515 |
5 |
495 |
505 |
6 |
525 |
510 |
7 |
500 |
505 |
8 |
515 |
510 |
9 |
495 |
515 |
10 |
505 |
500 |
Cieľom výskumu je zistiť, či predaj závisí od druhu obalu.