Vai al contenuto principale
AMOS
  • Home
  • Všetky kurzy
  • Moja nástenka
  • Altro
Italiano ‎(it)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ magyar ‎(hu)‎ Slovenčina ‎(sk)‎ Русский ‎(ru)‎
Ospite
Login
Home Všetky kurzy Moja nástenka
  1. FPV/VK/KI/PAD_1
  2. Testy rozdelenia

Testy rozdelenia

Aggregazione dei criteri
Aperto: giovedì, 20 novembre 2014, 12:10
Data limite: venerdì, 28 novembre 2014, 12:10

Výrobca nápojov sa zaujíma o možnosť nahradiť sklené fľaše plastovými. Manažment chce zistiť reakciu zákazníkov na nový obal. Za týmto účelom sa realizoval desaťtýždňový výskum zameraný na zistenie vplyvu zmeny obalu na predaj. Výskum bol založený na monitorovaní predaja nápojov v desiatich obchodoch podobnej veľkosti. Päť obchodov pokračovalo v predaji nápojov v sklených fľašiach, kým ďalších päť ponúkalo nápoje v nových plastových fľašiach.  Nasledujúce dáta sumarizujú výsledky výskumu.

Týždeň

Sklo

Plast

1

520

470

2

490

500

3

510

505

4

515

515

5

495

505

6

525

510

7

500

505

8

515

510

9

495

515

10

505

500

Cieľom výskumu je zistiť, či predaj závisí od druhu obalu.

Contatta il supporto
Ospite (Login)
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile
Powered by Moodle